ponedeljek, 27. april 2020

Stene sv. Ane


Stene Sv. Ane so najvišji vrh Male gore. Že na včerajšnjem obisku Grmade in Kamen vrha sem si  izbrala cilj današnje ture, pot pa sem morala ubrati drugače kot sem si želela. Bo pa nekaj ostalo za prihodnjič! Začetka poti v Kolenči vasi nisem našla, zato sem se odpeljala v naslednjo vas Podtabor, kjer sem na koncu vasi med dvema starima hišama parkirala in odhitela v breg. Počasi so utihnili glasovi doline in slišalo se je le še ubrano petje ptic. Po kolovozih, ki so občasno kar precej strmi (kar sem čutila šele pri spustu), vseskozi pa lepo označeni, sem hitro prišla do razcepa.




Levo se pot postavi pokonci in hitro sem na vrhu Sten Sv. Ane, 964 m. Če bi ne bila na vrhu trigonometrična točka, verjetno tudi poti nanj ne bi bilo, saj ni razgleden.



Zato pa se lepi razgledi odprejo na razgledišču pod njim. Vidi se lepa Dobrepoljska dolina in razgibani svet Suhe krajine. Pred kakim mesecem bi bile te stene odete v barvit cvetoč plašč vresja.



Ob lepem vremenu se menda vidi tudi KSA. Povsem na robu razglednih sten ugledam potko, ki bi me pripeljala sem iz Kolenče vasi. A za spust je še prekmalu. Posedim na sončku, uživam v tišini in razgledih, nato nadaljujem do cerkve Sv. Ane, kjer je tudi planinski dom.



Od tod se odprejo pogledi na sosednjo ribniško dolino.  Pot sem kar nadaljevala in krožno po kolovozih ujela označeno pot, po kateri sem se vzpela. Sonce že ima svojo moč, a drevje je že ozelenelo in ves čas nudi prijetno senco, pa tudi zanimive poglede.










Ni komentarjev:

Objavite komentar

S kolesom ob Blatnem jezeru

Pred dvemi leti sem se spomladi odpravila s kolesom na Gradiščansko in ob Nežiderskem jezeru naredila nekaj prekrasnih tur.  https://gorajem...