torek, 19. april 2022

IPP 2. dan: od Plomina do Labina

Noge so si odpočile in zjutraj sveže nadaljujemo pot. Začnemo z ogledom starega mestnega jedra Plomina.

Za mestnim obzidjem se prične spuščati pot v pristanišče.

Pobočja so zavetna, rastlinam se to pozna. Velike, bohotne, slikovite.

Kmalu prečkamo kanal in pričnemo z vzponom po makadamski cesti.

Kar dolgo se vleče cesta, pogledamo zemljevid in spoznamo, da smo zgrešile odcep bolj zahtevne, a krajše poti. A se ne vračamo, nadaljujemo po cesti. Kmalu dosežemo planoto in najvišji vrh Standar, 474 m.

Oblačno je, ne vroče ne hladno, nikamor se nam ne mudi, saj je današnja pot precej krajša od včerajšnje. Po lepi gozdni poti, ki nam jo zaljšajo rožice, dosežemo zahtevno zavarovano pot, po kateri se spustimo v Rabac.

Privoščimo si sprehod po pomolu ob obali do vasi, posedanje ob kavici in klepetu. V Labin, kjer prenočujemo, se vzpnemo po učni poti.

Steza ima več imen in informativnih tabel. Mimo potočkov, slapičev in bujne vegetacije v 2 urah dosežemo Labin.

Na poti smo bile z okrepčilom v Rabcu vred 6 ur. Po kratkem počitku si ogledamo še stari del mesta.

Oči se v majčkeni sobici prisrčnega hotela v Labinu kar same že zgodaj zaprejo.