sobota, 5. december 2020

Pešeni hrib

 Megle se podijo, jaz bi pa vseeno hodila.

Spomnim se preteklega potepanja na Pešeni hrib, ko sem opazila, da pod njim pride tudi kolovoz iz Stične. V megli bi bila to lahko kar dobra izbira. Začetek najdem brez težav, nadaljujem prijetno pot, ki je vedno manj meglena. Pokaže se celo jasno nebo.



Proti koncu zapustim kolovoz in se na vrh vzpnem po "grebenu". Ker se vrh, označen na karti, nekako ne pokriva s tistim, kar vidim v naravi, postavim kar dve piramidi. Pešeni hrib, 654 m.


Nadaljujem naprej in se vzpnem v simpatično vasico Sela pri Višnji gori.

Odločim se za nadaljevanje poti proti Škrjanščici, ker tudi nebo še ni odločeno, kakšno vreme nam bo namenilo.


Nadaljujem v smeri temnega neba, pot pa mi ponudi nekaj barvitosti.


Še pred koncem vasi mi postreže z lepimi prizori. 
 



Žal pa tudi z dežjem. Ne razmišljam dolgo, obrnem in se prav hitro vrnem do avta. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

S kolesom ob Blatnem jezeru

Pred dvemi leti sem se spomladi odpravila s kolesom na Gradiščansko in ob Nežiderskem jezeru naredila nekaj prekrasnih tur.  https://gorajem...